second blog ^^

#assalammualaikum^^
heyy . ni second blog aku :)
blog aku yangg lma aku dah DELETE . sob3 . sedih :(
msty nak twu kan knapa aku DELETE . bkn sengaja taww . ada sebabnya .

yang pertama ,

sebab blog tu jadi gilaa dah . myb sbb aku x bagyy mkn ubatt kod :P
hmm . xtw la nk ckp . yg pasti blog tu aku dahh hantar ke tanjung rambutan . 
yeayy!! :D

yang kedua ,

hehe . xdk dhh aiyh sebab . ada stu sebab ja . :D
aku actly x sangupp nk hantar blog tu ke tanjung rambutan . 
sbb cantekk . # perasan satt :P
tpy nakk buat cena . tp blog baru aku ni cantekk agy kot :D
#hahaha , to me lahh .

okayy . klaw hampa suka blog ni follow lahh :)
klaw x suka jgn paksa diri untk follow .
#actly aku harap sgt hampa follow . hehehe .
pleasee .. :3 <--buat muka cute satt 

p/s : sayang katt follower yang lama :'((
sorry sayangg 
lots of candy ,
myra




dah baca tu , LIKE lah :)

No comments:

Post a Comment

 
SUPERMAN!