never say die :)




#asalammualaikum^^

gud mornink , still pagi ag okay :)
okayy pagi ni aku cuma makan honey stars jea ..
# diet lah katakan --'
then , my lovely mummy suruh aku mnum air apa tah . katanya untuk tambah tenaga .
perisa blackcurrant woo .. dgaq mcm sdap kan . tpy bila mnum .
wahh ~ terlalu sedap *sebaliknya >.<
alahai~ mcm lah aku ni lemah sgt 
#actly mmng lemah pun , sja xnk mngaku . hehe

stop nonsense :)
straight to the point lah 

skrg ni kat mukabuku bnyak update status about result PMR .
okayy for pmr candidate mcm aku ni , of course lah cuakk abis abisan kan --'
but chill lah bro :) PMR bukan lah penentu masa depan .
#saja nak sedapkan jantung yg tnggu msa ja nk tercabut ni .__.
mmng lah bkn penentu kan , tpy setiap anak mesty nak ibubapa mereka heppy ngn result tu kan . 
samalah aku pun , aku nak ibubapa aku bangga nan aku :|
tpy bolehkah aku buat ibubapa aku menangis kegembiraan *insyaallah 

aku harap sgt dpt result yg elok .
paling koman pun 5A pun jadilah .
kalau boleh nak lah pndah skola . 
bub bnyak sgt kenangan pahit n kenangan manis kat skola tu ,
rasanya kenangan pahit bnyak ag kot .
kenangan pahit tu mmng sukar nak lupakan kan ?
but , sweet memories ? :'(
rasa berat kalau kena tingalkan kawan2 yg tersayang .
but I think i have to move to another school :(
myb it's the best for me :')

kalau dah takdir aku belajar kat situ sampai form 5
nak buat cmna kan . just accept it :)

okayy for PMR candidate this year 

never say die ^^

nota bibir : sory kalau aku ada buat korang sakit hati selama persahabatan ini terjalin ,setiap manusia pasti ada salah dan silapnya kan ? so i'm sory for all my fault that i have done .samada aku sedar ataupun tidak :') 

I'M SORY FRIEND :'(





dah baca tu , LIKE lah :)

2 comments:

 
SUPERMAN!