nothing special , nonsense story only --'


asalammualaikum :)

err , aku tak tau nk mula mcm mna --' . xdk idea nk merapuu hari ni :| , okayy , aku dah kena start packing packing stuff yg nk bwa p hostel . dan itu amat memenatkan okaay --' . tapi masih sempatt untuk berfacebook and berbeloging yaa ><' . semalam aku tidur pukul 1 pgi , bagus taak ? bagus kankan ? but not reading teks book okayy , i'm readingg facebookk :P haha . aku kesahh ape :)

semalam aku komenkomen dgn budakk sekolah baru aku , actually x kenal pun , tapi dh dya tgur , then aku pun "oh okayy , layan jea lahh , nanti kata aku sombong pulakk " *xsanggup dilabel  sedemikian  lagi ><' HAHA ! ok aku tw aku gelak kuat --' back to the story , budakk tu nma alif hakim xsilap aku , budakk kelas sains katanyaa , acehh ~ kwn dgn budakk pandai . haha , mulamula kami dua ja dok komenkomen , then ada lahh dua org lagi mai menceriakan post wall aku tuh , faez amer n afif . notification aku penuh dgn muka "comel" diorang --' . but aku tak nafikan lahh , aku tak larat nak gelak bila baca komenkomen depaa tu :D . haha , and at the same time I forget about him , then aku rasa mcm , woahh ~ happy nya aku :) thanks to god :D . hope aku bolehh delete terus lahh nma dy dalam hati aku . buat menyemak jeaa --' . sampai malam jgak lahh aku komen dgn aliff hakim tu , then dy tnya aku nk bca something takk , aku pun " cerita apa ? lw cerita barbie aku nak la , haha " okayy , x habishabis dgn cerita barbie aku tu --' . then dy kata " barbie zaman tadika . blog laa , ada ka layan barbie " --' okayy aku tw aku ni childish . then aku pun ok lahh , dya bagi link blog tu . bukan blog dy tapi blog org lain , dy kata bgi senyum cikit malammalam . aku pun buka lah blog tu , bila bukaa ja blog tu , i see nothng special about that blog and tuan punya blog tu kaum adam , aku pun tgok lah follower blog tuhh , makk aii ~ 3*** above . then aku pun nak taw apa yg special nya blog tu coz blog tu mna ada tuto or freebies , just a simple blogg , aku pun start lah mengkaji blog tu . wakaka :D (ayat xbolehh blahh ) aku baca semua entry dya . and from there i know why the blog is so famous >< (ayat keling) haha , gilaa , story dya semua bestt , semua ada , sedih , lawak , gembira , cukup rasa lah story dy tu . kalau nk p blog dya tekan SINI okayy :) sekali baca , mesty nak lagi :P haha . okay lahh , aku penatt nk taip dah :) kbyee . 

berat hati nak balik asrama ><' hehe

lots of candy ,
nur amyra   


dah baca tu , LIKE lah :)

No comments:

Post a Comment

 
SUPERMAN!