first entry for 2012 :)


#asalammualaikum ^^

wahh , wahh . lama x update ><
hehe , okayy . mesty x sbar nk dgar cerita aku kan .
#setiap kali entry aku wajib perasan :P

okay , dah nk abis bulan 1 kan . cepat betul masa belalu .
tup , tup .. dh dekat sbulan aku pndah skola . bpsah dgn kwn2 .
:( hrmmm . seriusly aku rindu setengah mati kat depa .
tapi xtw la depa rindu aku ka tak .
almaklum lah ada bdax baru . kira pengganti aku lah tu :")
hmm .. walau cmna pun ampa tetap gng aku dunia akhirat .
aku syg ampa sgt3 .

mnggu lpas aku xdpt blik sbb kna duk kat hostel .
wahh~ mcm lawak ja kan . aku duk hostel ,
aku pun xpcya . haha . but i have to believe it .
i'm not child anymore :D
dah 16 tahun kayy :P
haha . mnggu lpas ada orientasi kat hostel .
gila mengantuk , asyik cermah ja .
then mata i pun bertukar mnjdi mata panda . ><
wahh ~ comel kan mata panda --'

klmarin punya lah aku excited nk jmpa kengkawan .
tiba2 bila mcg ty , dy kata dy xdk kat sini ,
balik kg . :'( aku mnangis masa balik tu .
then ary ni aku p jmpa balqis . then nk ajk lina kluar .
tpy lina xlrat . hmmm
hmm . aku rasa mcm gng2 aku dh buang aku ja .
mcm dh lupakan aku . tp nk buat cmna .
maklum lah ada bdax baru .
harap hampa bahagia selalu :")
its okay lah . aku xksah . 
seriusly aku rindu nk kluaq ngn ampa mcm dlu :'(

ptg tdy aku lepak ngn balqis ja .
thanks balqis sbb sudi teman aku . sbb sudi layan aku .
unx sorang ja yg ingat aku :(



aku harap kita kwn selamanya :')
aku sayang hang ! syg gng kita :(

lots of sadness,
myra

dah baca tu , LIKE lah :)

No comments:

Post a Comment

 
SUPERMAN!