#asalammualaikum :)

okayy . gud afternoon^^
hehe . ary ni lmbt update coz tdi aku dok mngkhatam novel .
yahoo ! habish sudaa . ending dy , wahh so sweet >.<
jeleous aku . haha 

okayy . cuti ni dh bnyak novel yg aku dah khatam .
hehe . biasa leww . "membaca jambatan ilmu"
haha . err , sumpah cuti ni amat memboringkan :(
dah laa x pegy jejalan dgn family . 
nakk buat ceyna . daddy ku yg tercinta tu always busy.
hermm . dah larr x mcg nan sapa2 . asyk on9 jea keja .

err . 26/12 ni result pmr kluar . mampuss aku . 
haiyhh . kecut perut eden . agk2 aku dpt brapa A lahh yew ?
hermm . aku pernah mimpi dpt 7a 1b . tpy xkn kot .
bkn leyy cya cgt mmpi uh . mainan syaitan .
btw kalau btoi pun . alhamdulilah . mntak2 mmpi tu jdi btoy . amin !
k lahh . aku dah bosan mnghadap blog aku yg cun ni .
haha . kbyee .

p/s : harap cicak kubin ku sentiasa dlm keadaan sihat :')

lots of candy,
myra 

dah baca tu , LIKE lah :)

No comments:

Post a Comment

 
SUPERMAN!