pink itu comel


#asalammualaikum ^^
goodmorning :)
okayy . ary ni aku nak ckap pasal blog aku yang agak keperempuanan ni . hehehe
yelahh . kan semua dah pinkk . xkn nak kta kejantanan pulakk :P
hehe . okayy stop nonsense . 

okayy . firstly , aku nk admit yg aku tersangat2 suka pink :)
agaknya kenapa yeww ?
aku pun xtawu . tpy bgi aku pink tu melambangkan kelembutan .
dan sesuai sgt lahh untuk budak perempuan kan :D
tapii tak semua perempuan taw . ikot personaliti perempuan tu lahh .
kalau agak kasar myb dy lebih suka warna yg terang2 :)

kalau aku , aku lebih suka kepda wrna2 lembut seperti pink , purple , putih .
hehe . bkan nak kta aku ni lembut taw . 
klaw dgn geng2 aku hilang terus kelembutan tu . haha
sekali gelak jea . semua org tertanya2 . " eh diorang ni perempuan ke lelaki hah ?"
haha . almaklum lahh . mcm lah tak twu kami ni "GGK" (geng gelak kuat)

okayy . agak2 knapa aku suka pink ehh ?
sbab aku suka tgok cerita barbie waktu kecik2 dlu kot .
and still sekarang aku masih suka :)
dalam cerita barbie kan "full of pink
wahh . cantik kan . >.<
aku pun nak jadikan blog aku ni mcm dlm cerita barbie lahh . 
hahaha . pink itu menenangkan tawu :P

okayy . for pink haters . soryy yew . sbb korang msuk blog ni penuh dgn pink .
mesti menyampah kan . hehe . soryy .
tp klaw dh benci pink tu jgn lah xnak masuk blog aku dah . sedih aku :(
alang2 dah masuk tu follow aje terus . hehe

for pink admire mcm aku ni . terimakasih yaa . kita serupa :)
ada jugakk geng :D

p/s : kalaw korang tak puas hati kat mna2 yg ada dlm blog aku ni .
"leave your comment okayy :)"
aku akn cuba perbaikinya ^^

lots of candy,
myra





dah baca tu , LIKE lah :)

2 comments:

  1. fara pun suke warna-warna yg lembut . eh , kite geng lah ! :D

    ReplyDelete
  2. yeay ! ada jugak geng myra . hehe . jum kita buat geng pink . haha . nonsense !

    ReplyDelete

 
SUPERMAN!