aku yakin ini yang terbaik ~ chaiyokk ! :D


#asalammualaikum ^^

do I looks happy ? 
yeahh . of course lah . terima kasih ya Allah sebab sedarkan saya .
okayy . new life coming to mama mehh ~ haha

hidup tanpa kaum adam . lalala ~ ^^

I means takdak hubungan special dgn kaum adam bukan muhrim lah except friend :)
apa ? kau pikir kau sorang ja boleh hidup tanpa aku ?? =,='
wah , wah .. awak silap kawan :D
aku pun boleh hidup tanpa kau lah , what ? hate me ? i dont care :P
haha . apesal tiba2 ja emo tataw . gedik satt . :3

aku rasa apa yang terjadi ni ada hikmahnya :)
myb Allah nak yang terbaik untuk aku n nak bawa aku dekat dgnnya .
yeahh ~ that's right :) 

setiap yang berlaku ada kebaikan nya ~
#hah . kan dh termasuk lirik cinta muka buku . haha 

btw setiap apa yang Allah lakukan pasti ada sebabnya ,
dan sebab yang paling utama adalah menyelamatkan hambanya daripada syaitan 
so , korang jgnlah salahkan Allah kalau korang putus cinta ka , khilangan org tersayang ka.
mungkin Allah gantikan semua tu dgn hadiah yg lebih indah :)
just always think positif , and move on babe

apa yang terjadi kat aku , aku x mrahkan Allah or mrahkan kaum adam
malah , aku terima kasih kat Allah :)
sebab aku taw Allah sygkan aku n hanya nak uji keimanan aku 
cakap psal iman ni , hermm , xdak seorang pun yg imannya sempurna 
iman aku ni pun x stinggi gunung . kadang2 tewas jugak . 
manusia ni sifatnya lalai , tamak .
macam lah aku pun . hehe
org bgy betis nak paha pulak -,-
ehh , tiba2 jdi ustazah tak bertauliah pulak :D

mungkin darjat kita di dunia lebih tinggi ,
tpy di akhirat belum tentu :)


nota hati : terimakasih Allah sebab kuatkan hati sya ^^
"berikan lah jodoh yg baik untuk saya ya Allah"
#sempat lagy pikir psai jodoh -,-


lots of candy,
myra     






dah baca tu , LIKE lah :)

No comments:

Post a Comment

 
SUPERMAN!