senyum itu sedekah ^-^

#asalammualaikum :)

haa , nampak tu . xmula lagi aku dah sedekahkan senyuman :)
hehe . okayy . actually hari ni aku xtaw nak update apa ,
tpy kalaw x update pulak . asa mcm x sempurna ja hari aku .
cewaahh ~ ayat skema satt :p haha

okayy , stop nonsense -,-

so , hari ni aku pun cari tajuk yg sesuai untuk dibahaskan 
#sekali lagi ayat skema terkeluar >.<
okayy , ckap psal senyum ni kan . 
manusia ni bnyak ragam , ada yg suka senyum , ada yg suka jeling maut .
haha . bnyak kategori lahh .
"apa ? aku kategori apa ?"
err , aku ni orgnya payah snyum skit . budak skolah la ckp .
hehe . aku ni jenis tak senyum dgn org yg aku x rapat .
understand what i means ? 
allaa , mcm x mesra alam lah =='
hehe , tpy kalaw spa yg kenal aku dgn lebih rapat tu .
tw lah yg aku ni x sombong n suka gelak kuat .
#wahh , bocor sudaa rahsia >.<

bnyak jgk org tgur aku , kt skola lah , dlm fb lah .
haihh , aku tahu lah senyum tu sedekah  .__.
but i dont noe why i cant smile for people that i dont noe .
hehehe . kang kalaw aku senyum stg ada yg kta buang tabiat kang .
haa , tu susah jugak , hmm .
bkn tu jaa , stg ada yg perasaan lebih pulakk . huhu

tpy sedekah apa ag yg aku boleh buat selain senyum ?
nak sedekah duit . poket aku pun kering kontang >,<
hehe . senyum lah sedekah yg paling senang dilakukan .

rmai org ckp yg org hottstuf ni susah senyum , not me lah
tpy aku tgok yg hott ala2 api tu lah yg paling pemurah senyumannya :)
asal nmpak kaum adam/kaum hawa depan mta ja , mulalah nak senyum kambing .
haha , apa ? kau terasa ka ? nahh ! ambik bnyak2 . :P
#jgn nak hott sgt lah , kat akhirat nanty bkn stakat hot , jadi debu kang 

aku ada terjumpa satu petikan ni kat iluvislam
agak menarik lah ayat dia :)

"bagi meraka yang beriman , 
kematian merupakan penamat kepada segala ujian Allah"

tu bagi org yg beriman lah , tpy bgy manusia yg mcm kita ni 
rsanya kematian tu bagai satu penderitaan lah kan.
yelahh , bila kita bnyak uat dosa .  so , bila  mati dpt lah hukuman . 
hmmm , wuallahualam *-*
#cita2 aku mang nak jadi ustazah pun , so what ?

nota hati : smile can make people who sick back to normal :)

lots of candy,
myra




dah baca tu , LIKE lah :)

No comments:

Post a Comment

 
SUPERMAN!