cuti sekolah kerr ?

terlalu lama di asrama , akhirnya jadi begini . haha 
I'm NERD ? who cares ! :P
#assalammualaikum :)

okayy , dah pkul 12 mlm .. mlm nie aku jadi burung hantu ag . hehe . lama aku tak update entry ..
msty rmai org rindu kan nk bca cerita aku yg agak nonsense tu --' *perasan satt . hehe . blog aku dh penuh dgn srang labahlabah dahh , nmpak takk ? lw xnmpak pendek umur . haha :P . okayy , stop nonsense . tgok tajuk atas uhh . "cuti sekolah kerr ?" . banyak persoalan yg berada di minda ... haha . kan dah ternyanyi . :D haihh , cuti ni mcm xcuti jaa . kerja sekolah ckgu bg terlalu sikit . smpai x cukup tgn nk buat . aku memang robot pun , robot yang comel . haha , jgn jelous --' .

okayy , cuti ni mcm2 ada . mcm astro laa pulakk . haha . xsempat nk manjaa2 dgn makk . haihh , kena p latihan coral speaking lahh , nk buat roket nk p bulan lahh , nk p cat kelas lahh . wahh ~ sangat menyeronokkan --' . okayy , stop talking about it . nak story mory pasal ptg tdy pulokk :D . wahh ~ ptg tady pegi rumah kwn2 sye . lama xjumpa diorang . actly tdi cm nk nangis jeww , terharuu ~ tapy control comey japp . haha . masehh sbb buat aku hepy hari nie :'D . okayy , xlarat nk menaip dahh . kbyee . assalammualaikum ~

buku nota : saya fail ADDMATH , bangganya :D

lots of  candy,
nuramyra  

dah baca tu , LIKE lah :)

No comments:

Post a Comment

 
SUPERMAN!