tambah tolak darab bahagi = tiada tajuk :P

jangan tiru aksi di atas . kanak2 bawah umur dilarang melihat .
jgn cuba di rumah . :P
assalammualaikum ^^ 

okayy , aku taw pic tu sweet couple , jelous satt . --' err . mlm ni xdk idea nk nonsense mcm slalu . 
i have no idea (jerit sambil lompat2) . since he tell me about that , i felt ... heart attack? eh .. teruk sgt tu . lw mati xpasai aku . err .. broken heart? err . lebih kurengg arr . hurmm . bad news for me . huh . hate it damn so much . ahh , abaikan .

facebook damned fools ! haa , kan dah kena . padam muka kau muka buku . x bagi aku comment n like sgt . --' haha . okayy . saye rindu makk n abahh :'( sobb sobb . kenapa lah sekolah kejamm sgt . pisahkan aku dgn makk n abh :( . okayy , aku xtahu nk taip apa ag . 

to someone special : sye mintak maaf coz xlyan awkk mlm ni . you hurt me . ehh . no no . you make me sad when you tells the news . :( tp..esk eta merapu len erkk . :D

to someone yg teringin nak rumah dya dibakar oleh aku : dasar lelaki b******* , aku x kacau hidup hang . so hang xpyh lahh rajin sgt , nk kcau hidup aku berukk ! haa , kan dh kena . --' stg aku lempaq bom atom kat rumah hang baru tw . herghh ! 

entry agak ganas yaa , so ? who cares !

lots of candy,
nuramyra   

dah baca tu , LIKE lah :)

No comments:

Post a Comment

 
SUPERMAN!